اخبار بازار فولاد و بیلت در ترکیه
نوشته شده توسط : hamiransteel

 

اکثر کشور ها در حال حاضر دچار رکود در بازار فولاد شان هستند؛ اما میزان رکود در بازار های جهانی فولاد با همدیگر فرق میکند. در بعضی کشور ها کم یا زیاد رکود دیده می شود. در حال حاضر نیز در کشور ترکیه، قیمت بیلت هم کاهش یافته و هم تعداد متقاضیان آن کم شده است.

 

اخبار بازار فولاد در ترکیه حاکی از کاهش قیمت بیلت در بازار این کشور هست. با توجه به شرایط موجود، همچنان در کشور ترکیه اکثر فولادسازان ترجیح می دهند که قراضه وارداتی بخرند تا بخواهند بیلت تهیه کنند. به گزارش حامیران، در حال حاضر فعالیت و تحرک زیادی در بازار دیده نمی شود که یکی از دلایل این امر، عدم دادن تخفیف از سوی عرضه کننده های بیلت به برخی از نورد کار ها در بازار می باشد. . بیلت سی آی اس 410 تاا 415 دلار هر تن سی اف آر است و برخی از معاملات در 408 دلار هر تن سی اف آر نیز نهایی شده و به ثبت رسیده است. 

لازم به ذکر است که با توجه به در نظر گرفتن شرایط موجود، به دلیل کاهش پیدا کردن هزینه های تولید برای فولاد سازان ترک، آنها ترجیح می دهند تا قراضه بخرند و خرید بیلت را اصلا مقرون به صرفه برای ادامه ی فعالیت شان در این حرفه نمی دانند؛ زیرا با خرید قراضه ها، هزینه ها نیز کمتر میشود. با وجود این تفاسیر بسیار بعید و دور از ذهن است که شاهد تغیر قیمت چشم گیری برای بیلت واردتی در بازار ترکیه باشیم. 

در شرایط فعلی بازار فولاد ترکیه که قیمت بیلت کاهش دوباره یافته است، پیش بینی بازار آهن نیز بر این است که در روز های آتی شاهد کاهش یافتن قیمت میلگرد باشیم. در بازار داخلی ترکیه بیلت 10 دلار ارزان تر شده 420 تا 430 دلار هر تن درب کارخانه است. بیلت صادراتی نیز 5 دلار افت داشته 410 تا 415 دلار هر تن فوب می باشد.

برخی از محصولات فروش شرکت حامیران: فولاد سردکار - فولاد گرمکار - فولاد تندبر - فولاد پلاستیک - فولاد خشکه هوایی - فولاد بهلر - فولاد SPK - فولاد MO 40 - فولاد VCN 150 فولاد 44 33 - ورق CK 45





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: